
Happy clients: hoe klanten binden / Eddy Vermeulen
juni 7 van 09:00 – 16:00
Hoe houd je klanten minstens 30 jaar klant? Meer en meer klanten zijn shoppers en niet meer zo honkvast. Dit vertaalt zich ook in het kapsalon waar het verloop van klanten groter is dan enkele jaren geleden. Tijdens deze opleiding gaan we dieper in op de strategie om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten te stimuleren voor jouw salon te kiezen. Je verwerft een voorkeurspositie in het hoofd van je klant. De klant-relatie wordt versterkt. De kans dat de klant overstapt naar een ander salon wordt kleiner. De klant wordt als het ware een ambassadeur van jouw salon.
Volgende resultaten zal je boeken:
• Je ontwikkelt een klant-service mindset
• Klanten zullen je aanbevelen bij anderen
• Je ontwerpt service die klanten lang zullen herinneren
• Je klanten worden fans
• Je trapt niet in de val van de service inflatie
Praktische informatie
Prijs = €250,00 / kmo = €175,00 excl. btw
Duur = 9u00 tot 16u00
Maximum aantal deelnemers = 12